Nieuw! Golfclub Hitland Polo’s en handdoeken te koop!

Zoals afgesproken in de vorige ALV is er nu de mogelijkheid om Golfclub Hitland Polo's te bestellen. De polo's zijn van een hoge kwaliteit van het bekende golfkleding merk Cutter & Buck en voorzien van het Golfclub Hitland logo geborduurd op de linkerborst.
De polo's zijn verkrijgbaar in drie kleuren in dames- en herenmodel. De kleuren werden samen met een "expertpanel" van de Damescommissie gekozen.

De prijs per polo is EUR 45,- inclusief geborduurd logo. De polo's zijn nu te zien in de commissiekamer waar u ook de juiste maat van de polo kunt passen voordat u bestelt.

Voor de NGF wedstrijdteams is het raadzaam om de polo zo snel mogelijk te bestellen om er zeker van te zijn dat de polo's er zijn voor de eerste wedstrijden vanaf april.

Ook hebben wij Golfclub Hitland Golfhanddoeken geregeld met het logo erop geborduurd. De handdoeken zijn grijs en voorzien van een hanger. De prijs per handdoek is EUR 15,-.

Als je een polo wilt passen en bestellen, kun je  een bezoek brengen aan de commissiekamer samen met een commissielid. Je kunt ook een polo bestellen bij een van de grote wedstrijden.

Stefan Westerling, Werving en Activiteiten