Aanmeldingsformulier Golfclub Hitland

Ja Nee

Bij ondertekening onderaan het formulier verklaart u bekend te zijn met de volgende voorwaarden:
  • Het volledig lidmaatschap is verbonden aan een volledig jaarabonnement (gedifferentieerde rondenkaart) voor Golfbaan Hitland, af te nemen tegen de op de ingangsdatum van het lidmaatschap geldende condities*.

50x9 holes
    100x9 holes
    150x9 holes
    Onbeperkt

Midweek
    Alle dagen

Opzeggen van het volledig lidmaatschap dient schriftelijk te geschieden vóór 1 november van het lopende jaar.

• Het proeflidmaatschap voor 3 kalendermaanden is verbonden aan ofwel Credits van de Golfbaan, ofwel de Speciale Rondenkaart ofwel Rondenkaart van de Golfbaan. **

• Credits
    Speciale rondenkaart

OF omcirkel de door u gekozen rondenkaart hierboven.

Bij aanmelding van het (proef-)lidmaatschap betaalt u geen entreegeld en administratiekosten. De contributie bedraagt € 125,--.
De kosten van het proeflidmaatschap bedragen € 25,--.

Dit formulier kunt u sturen naar:
Golfclub Hitland, t.a.v. secretariaat, Blaardorpseweg 1, 2911 BC NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Of mailen naar: secretariaat@golfclubhitland.nl Of afgeven bij de receptie / caddiemaster van Golfpark Hitland

*)De mogelijkheden voor de gedifferentieerde rondenkaarten en actuele tarieven zijn terug te vinden op:

**) Nadere informatie over en voorwaarden van het proeflidmaatschap Golfclub Hitland:
zie onder Lidmaatschap/Proeflidmaatschap Golfclub Hitland.