Golf spelen naast je werk?

Naast je baan ook golfen? Of gewoon zin in een leuke golfclub?

Je bent een enthousiaste golfer en wilt spelen naast je werk.. Of je bent gewoon op zoek naar een leuke club? Daar weten wij wel raad mee: speel eens mee met onze golfclub en laat je informeren!

Wat als je eerst eens wilt kijken en de sfeer wil proeven?

We willen best eens samen een rondje met je spelen! We leggen je uit wat de mogelijkheden zijn bij de Golfclub: 9 holes namiddag, veel leuke wedstrijden in het weekend, voor beginnende en gevorderde spelers. Of doe je een keer mee in een Open (fun) wedstrijd om kennis te maken? De golfclub stelt een aantal wedstrijden per jaar open voor niet leden: mail even naar secretariaat@golfclubhitland.nl en we kijken samen wat je wilt en wanneer dat kan!

Wat als je ook vaker wedstrijdjes wilt spelen?

Je kan voor een periode (3 maanden) een Proeflidmaatschap afnemen en in die periode aan alle wedstrijden van de golfclub meedoen. Zo krijg je een goed beeld van onze club!

Wat kost het?

Voor een rondje samen spelen betaal je niets extra’s buiten je normale kosten aan de baan.
Bij deelname aan een Open wedstrijd betaal je niet meer dan een lid van de golfclub (inschrijfgeld veelal €4 per wedstrijd). Je betaalt zelf de kosten aan de baan via jouw rittenkaart of greenfee.

Een Proeflidmaatschap kost €25, in combinatie met een rittenkaart van de golfbaan.
Je kunt een normale rittenkaart afnemen als je naast de clubwedstrijden ook vrij wilt spelen. De prijs voor gedifferentieerde rittenkaarten lees je op  https://hitland.nl/tarieven/ri...
Kies dan voor een midweek- of volledige rittenkaart i.c.m. het aantal rondes die jij in een jaar kan spelen (vanaf 50x9 holes of meer): vanaf €610 kun je al 50x9 holes op weekdagen spelen.
Of je kiest voor een speciale rittenkaart voor het proeflidmaatschap van €135 , te gebruiken voor tien 9-holes-ronden in clubwedstrijden.

Vind je het leuk om volledig clublid te worden, dan betaal je €125 per jaar voor het lidmaatschap, naast een rittenkaart. Stap je na 1 juli in, of na een proeflidmaatschap, dan geldt een gereduceerd tarief voor het clublidmaatschap.

Ballotage of bitterballen?

Doe mee en proef de sfeer: geen ballotage, maar bitterbal …… gewoon: gezellig, samen spelen!

Geïnteresseerd?

Voor meer informatie klik HIER, meld je met een e-mailtje bij het secretariaat
(secretariaat@golfclubhitland.nl), of vraag de caddiemaster om contact te laten maken: wij bellen jou!