Van de voorzitter

Beste bezoeker,

Ik heet u van harte welkom en nodig u uit om verder te kijken op onze website. U krijgt dan specifieke informatie over onze wedstrijden, de competitie, het jeugdplan, de commissies en de golfbaan. Golfclub Hitland is de NGF golfclub op Golfbaan Hitland. Met plm. 300 leden zijn wij de gezelligste golfclub van de regio. De golfbaan waarop wij spelen is onderdeel van het Recreatieschap Hitland, een prachtig natuurgebied tussen Capelle aan den IJssel en Nieuwerkerk aan den IJssel.

Golfclub Hitland is opgericht in 1993 en zowel de club als de baan bezitten de A-status. In samenwerking met de golfbaan beschikt onze golfclub voor de wedstrijden over exclusieve speeluren. De speeluren zijn verdeeld over verschillende dagen in de week: dinsdag voor de dames, donderdag voor de senioren, vrijdag voor de heren en op woensdag namiddag en in het weekend voor alle leden. Naast deze clubwedstrijden nemen wij deel aan de NGF competitie. Zo bieden we voor jong en oud, voor de recreatieve speler en de competitieve speler een ruim aanbod aan wedstrijden en gezelligheid.

Het vertrek- en aankomstpunt voor alle activiteiten op de baan is natuurlijk ons golfhuis, restaurant HIT.

Ons motto is: Golfen is pas leuk als je het samen doet.

Samen leren, samen verbeteren,

samen presteren, samen vieren.

Met eventuele vragen en opmerkingen kunt u terecht bij ons secretariaat, secretariaat@golfclubhitland.nl. U bent van harte welkom om zelf te ervaren wat Golfclub Hitland u te bieden heeft op zowel sportief als sociaal gebied. Ik hoop u snel te mogen verwelkomen bij de gezelligste golfclub van de regio.

Met vriendelijke groet,

Wim van Winden, voorzitter.