AANMELDINGSFORMULIER GC Hitland

Golfclub Hitland begroet graag nieuwe leden of geïnteresseerden! Bent u enthousiast geworden en wilt u lid worden dan kunt u zich direct aanmelden als lid.
Vul dan het aanmeldformulier in en mail deze naar secretariaat@golfclubhitland.nl. Er wordt binnen een week contact opgenomen met u ter bevestiging. We maken kennis met elkaar en bespreken op welke manier we u binnen de golfclub wegwijs kunnen maken. U kunt daarna direct meedoen met onze wedstrijden, waarin we een mix nastreven van gezelligheid en gezonde competitie en dat voor alle leeftijden!

Een mail sturen met uw contactgegevens kan natuurlijk ook.

Wilt u eerst meer informatie laat het ons dan weten door een mail te sturen naar secretariaat@golfclubhitland.nl en wij nemen contact met u op om uw vragen te beantwoorden.

Of click op de link hieronder om direct naar het aanmeldingsformulier te gaan:

AANMELDINGSFORMULIER