NGF Competitie 2024: de tussenstand..

Er zijn op het moment van schrijven al weer drie poulewedstrijden in de NGF competitie gespeeld. Dit met uitzondering van de Heren Senioren 2 die hun thuiswedstrijd op vrijdag 5 april door de vele regenval letterlijk in het water zagen vallen. Deze wedstrijd wordt ingehaald op de reservedag vrijdag 10 mei.

De tussenstanden van de vijf poules waar de Golfclub Hitland teams in spelen zijn op de website bijgewerkt onder het kopje NGF competitie 2024.

Voor vrijdag de 26e staat er een belangrijke wedstrijd voor Heren Senioren 2 op het programma om voor de koppositie te spelen.
Heren Senioren 1 staan op kop en kunnen bij een overwinning a.s. vrijdag de koppositie consolideren.
Hoe anders is het bij Heren 1 36 holes die zondag spelen om niet de rode lantaarn in ontvangst te mogen nemen.
Ons damesteam heeft het na de promotie van vorig jaar zwaar om punten te scoren en hebben komende zondag de thuiswedstrijd op het programma staan, evenals de Heren zondag 18 holes, dus op onze Golfbaan Hitland.  Het ziet er naar uit dat de Heren 18 holes zondag zich knap veilig hebben gespeeld in hun poule!

Groet van Ron Platen, TC.