De WECO heeft dringend jullie hulp nodig!

De gehele organisatie bij Golfclub Hitland is gebaseerd op vrijwilligers die hard werken, o.a. om alle leden mogelijkheden te bieden om deel te nemen aan onze wedstrijden.

De wedstrijden vinden niet vanzelf plaats, maar achter elke wedstrijd vind je een of meer van je golfvrienden die in een commissie zitten en tijd en moeite erin steken om ervoor te zorgen dat JIJ een leuke dag kunt beleven met je vrienden. De wedstrijden vormen de ruggengraat van een golfclub en met een minder aantal, of geen wedstrijden, zijn we als club minder aantrekkelijk.

Door de jaren heen hebben veel commissieleden de wedstrijden voor de rest van de leden van de club georganiseerd maar op een gegeven moment komt het besluit om door verschillende redenen uit de commissies te stappen. De taken moeten dan verdeeld worden over de resterende leden van de commissie wat zorgt voor een hogere werkdruk en er moeten dan beslissingen genomen worden over de hoeveelheid wedstrijden die wij kunnen organiseren.

Bij de WECO is dit nu de situatie als we het aantal leden niet snel kunnen vergroten. Dit jaar verlaten een aantal WECO-leden de commissie en het is bijna onmogelijk om het aantal wedstrijden vast te houden als er geen vervanging/uitbreiding komt. We hebben het geluk dat we een aantal Helpende Handjes hebben die ons helpen met een aantal taken rondom de wedstrijden, maar zij willen of kunnen om verschillende redenen geen volwaardig lid worden van de WECO.

We moeten nu dringend het aantal leden van de WECO uitbreiden en dit kan in verschillende vormen zoals Algemeen lid, “Wedstrijd lid”, (alleen wedstrijden uitvoeren), etc. Als commissielid is het een uitstekende kans om veel mensen te leren kennen (nieuwe golfmaatjes!) en snel ‘in de club te groeien’. Bovendien is het heel dankbaar werk. Voor oudere leden die nog geen commissiewerk hebben gedaan is het nu de kans om dit wel te kunnen doen.

Help ons dus alsjeblieft om het aantal wedstrijden in de weekenden te behouden en meld je snel aan als lid van de WECO.

Wij informeren je graag persoonlijk over de diverse vormen van deelname in de WECO.  Voor meer informatie over de mogelijkheden neem contact op met Peter Heselaars of Alex Stewart of je kun contact opnemen via weco@golfclubhitland.nl