Golfbaan Hitland en Golfclub Hitland delen nieuwsberichten

Golfbaan Hitland en Golfclub Hitland hebben afgesproken om sommige nieuwsberichten met elkaar te delen via de nieuwsbrieven.

In de nieuwsbrief van Golfclub Hitland, (gepubliceerd de 15e elke maand), komen nieuwsberichten van de baan onder een nieuwe rubriek te staan: “Nieuws van de Baan”. Dit kan gaan over acties van de baan of ander nieuws dat van belang kan zijn voor de leden.

In de nieuwsbrief van Golfbaan Hitland, (gepubliceerd de eerste maandag van de maand), zal nu ook nieuws van de club vermeld worden, bijvoorbeeld over wedstrijden en acties. De nieuwsbrief van de baan wordt verstuurd naar alle relaties, de businessclub en alle rittenkaarthouders van Golfbaan Hitland. Op deze manier wordt informatie over Golfclub Hitland dus toegankelijk voor een veel groter publiek.

Het Bestuur
Stefan Westerling, Communicatie