Wedstrijdreglement herzien..

De Handicap & Regel commissie heeft, samen met de andere commissies binnen de club, het Wedstrijdreglement herzien.
Het reglement was van 2011 en sterk verouderd. Het nieuwe reglement wordt nog verder aangevuld met specifieke wedstrijdvoorwaarden: de zogenaamde supplementen.
Die supplementen zullen binnenkort ook op de website geplaatst worden.

Als nieuwe basis is het wedstrijdreglement van de NGF gebruikt en dat is gecombineerd met de gewenste beleidsregels van onze golfclub.

Tijdens de laatste Algemene Ledenvergadering is over het nieuwe reglement gestemd en het reglement is unaniem aangenomen.

Ieder nieuw lid ontvangt het reglement, maar bestaande leden hebben dit vaak al lang niet meer gelezen.
De kaders in het reglement dienen om het spelen met elkaar op een prettige manier van regels te voorzien, met voldoende vrijheden voor de commissies en met als doel de erin genoemde correctie maatregelen nooit toe te hoeven passen. Wel goed als opfrisser, dus met het verzoek het weer eens een keertje in te zien…

Je kunt het reglement vinden op onze Clubpagina onder Commissies/Bestuur/Clubpagina/Statuten, reglementen, protocollen/Wedstrijdreglement 2022. Of klik HIER.

Groet vanuit het bestuur en de H&R commissie.