Halloween 2022! Verslag 5 november

Halloween, de tijd van pompoenen, heksen schrik aanjagen...

Op zaterdag 5 november was weer het jaarlijkse Halloween golf. Voorafgaand aan deze leuke, maar griezelige avond werd in het restaurant HIT eten en Drinken de ruimte versierd.
Dit is gedaan met allerlei enge dingen zoals: spinnen, doorstoppen enz. Op deze manier werd het deel van het restaurant waar de jeugd heeft gegeten in stijl opgemaakt. Na het versieren kwam iedereen binnen en hebben we een heerlijke griezel burger gegeten.

Vervolgens is de hele groep naar de par 3 baan gegaan om in het donker de baan te lopen. De wedstrijd die gespeeld werd ging in teams van 2 of drie. De vorm van de wedstrijd was "bestball". Iedereen sloeg een bal en met de beste bal speelde het team verder.
Om dit wat gemakkelijker te maken in het donker waren er voor iedereen "glow in the dark ballen". Ook waren de tassen en vlaggen stokken versierd en kreeg iedereen een glow in the dark armband. Om het helemaal af te maken werd er tijdens het spelen geprobeerd om mensen te laten schikken.
Een enge wolf was een leuke verrassing!

Na afloop van de wedstrijd waren de ouders, broers en zussen al in het clubhuis voor een drankje en de prijsuitreikingen om deze leuke avond af te sluiten. De prijzen die uitgereikt werden waren voor het mooiste kostuum en voor de 2 teams die de par 3 baan het beste gelopen hadden.

Het was een geslaagde avond!
Namens iedereen wil ik Tim van Golfplaza, het Restaurant HIT Eten en Drinken en de jeugdcommissie bedanken, want zonder jullie was dit nooit zo'n succes geweest.

Groet van Malena Erasmus en Fleur Voermans, jeugdleden.

Ook de begeleiders vonden het leuk: