Kerstgroet van de voorzitter

Beste golfers,

Het einde van het jaar komt met rasse schreden op ons af. We kunnen terugkijken op een mooi jaar, een mooie warme en droge zomer en daar kan iedereen wel goed mee leven. Onder het golfen praat je daar wel eens over en dan kun je horen dat een zomer als die we hebben gehad wel mag duren tot april volgend jaar!

We hebben de jaren waar we werden gehinderd door het Corona virus aardig achter ons gelaten, hoewel er hier en daar toch ook leden ziek werden door het zo gehate virus. Momenteel beleven we korte dagen en sommigen worden daar niet vrolijk van, maar de kortste dag is alweer in zicht en daarna gaan de dagen weer lengen.

We kijken vooruit naar Kerst. Een feest van vrolijkheid en licht en gezelligheid met familie en vrienden.

Ik wens u een fantastisch Kerstfeest en een goed en gezond golfjaar toe.

Groet van Wim van Winden, voorzitter Golfclub Hitland.