Stichting Gevonden-verloren vindt de ring van Agnes

Agnes vertelt:

"Dinsdag 25 januari heb ik mijn trouwring verloren op hole 5 van onze golfbaan. Met mijn flightgenoten heb ik nog enige tijd gezocht, maar zonder resultaat.
Na de wedstrijd ben ik nog met de Marshall Ries Rook terug gegaan om nog even extra te zoeken, maar ook nu geen succes.
Na een tip van de Damescommissie heb ik contact gezocht met de Stichting Gevonden-verloren. Zij hebben snel contact met mij opgenomen en op 2 februari is een afspraak gemaakt.

Omdat ik vrij nauwkeurig kon aangeven waar het was gebeurd werd mijn ring binnen 5 minuten gevonden. Hij lag wel zodanig dat ik hem nooit zelf had kunnen vinden!

Ik ben de heren van de Stichting gevonden- verloren zeer dankbaar en wens ze veel succes bij hun andere zoektochten."

Groet van een opgeluchte Agnes Heijster.