Kies je teebox plus touwtjes wedstrijd op 31 oktober 2020

Herfst en winter: we spelen weer wedstrijden gericht op fun!
Op zaterdag 31 oktober een speelse mix van "kies je tee-box", in combinatie met een touwtjes wedstrijd.

Kies je tee-box: geef op bij je inschrijving welke keuze je maakt:

Speel als heer eens vanaf rood, zodat je kortere holes speelt met een lagere playing handicap: ervaar de andere beleving.
Zo ook de dames: speel eens vanaf geel, geniet van een hogere playing handicap, maar je zal die extra slagen ook nodig hebben.

En we spelen ook een "touwtjes wedstrijd"

• Je krijgt een touwtje van een meter mee
  • Je mag het touwtje deze keer net zo vaak gebruiken als de helft van je exact handicap (vanaf 0,5 afgerond naar boven).

Hoe dan bijvoorbeeld?

• Je kunt hem bijvoorbeeld gebruiken als je net naast de fairway ligt (in de rough) om op de fairway te komen (dus ook meerdere keren)
  • Je kunt hem gebruiken om uit de bunker te plaatsen
  • Je kunt hem gebruiken om uit te holen, dus als je dichter dan een touwlengte bij de put ligt
  • Je kunt hem gebruiken om een onbespeelbare bal bespeelbaar te maken
  • Je kunt je bal achter de boom verplaatsen, enz.
  • Uitzondering is de waterhindernis, dat is gewoon pech. Nadat je de bal met een strafslag gedropt hebt kun je het touwtje natuurlijk wel weer gewoon gebruiken

Je kunt je opgeven tot vrijdag 23 oktober.
Groet van de WECO,

Sylvia en Jannie