Nieuwe werkgroep Werving en Activiteiten

Het bestuur heeft de werving en instroom van nieuwe leden in het jaar 2021 tot een prioriteit gesteld.
De nieuwe leden welkom heten en hen begeleiden tijdens de eerste maanden van hun lidmaatschap zal vanaf heden actief gaan plaatsvinden.

Er is een werkgroep opgestart die de naam “’Werving en Activiteiten” heeft gekregen.

De leden van deze werkgroep zijn Stefan Westerling, Gert Jan van Rooijen en Wim van Winden.
Vanaf begin januari jl. zijn er een aantal ideeën besproken die zijn uitgemond in een plan van aanpak.

De meest recent toegetreden leden worden binnenkort geïntroduceerd binnen de Golfclub Hitland, via online presentaties en met een welkomstpakket.
Zodra mogelijk worden voor de nieuwe leden rondleidingen georganiseerd bij de club en de baan. Op deze wijze leren de nieuwe leden snel de club kennen.

Verder zullen zij met Buddy's een wedstrijdje spelen om nieuwe indrukken op te doen bij de club. Deze Buddy's willen wij zien te vinden bij diverse commissies.
Ook overige leden kunnen zich opgeven voor de rol van Buddy door zich aan te melden via een mail naar secretariaat@golfclubhitland.nl.

Er zijn ook ideeën om andere activiteiten rond het werven van nieuwe leden te gaan ontwikkelen. Daarover later maar.

Groet vanuit de werkgroep.