Strokeplay Clubkampioenschap 2021: doe mee!

Beste leden,

Dit jaar wordt wederom een bruto en een netto Strokeplay Clubkampioenschap gespeeld.

De wedstrijden worden verdeeld over twee zondagen (6 en 20 juni) dus met een vrij weekeinde ertussen. Natuurlijk moeten we nog even afwachten wat er op dat moment allemaal mogelijk is , maar we hopen natuurlijk dat we dan ook weer op het terras terecht kunnen!

Inschrijfgeld is €5,= p.p. per dag, dus €10,= voor het gehele kampioenschap.

Let op:

Je hoeft alleen in te schrijven op de wedstrijd(en) van 6 juni: deze inschrijving geldt dan  automatisch ook voor de wedstrijd(en) van 20 juni.

Het bruto kampioenschap wordt op de eerste zondag (6 juni) gespeeld met 1x 9 holes en aansluitend 1x 18 holes en op de finaledag zondag 21 juni ook 1x 9 en aansluitend 1x 18 holes. Hierin spelen de lagere handicappers voor het dames- c.q. heren-clubkampioenschap.
Schrijf dus in op beide bruto wedstrijden op zondag 6 juni.

Het netto kampioenschap is op beide zondagen 1x 18 holes (mixed dames en heren).
Hierin strijden de wat hogere handicappers om de eer van netto strokeplaykampioen(e).
Schrijf dus in op de netto wedstrijd op zondag 6 juni.

De inschrijving voor deze clubkampioenschappen is mogelijk tot 29 mei.

Dus schrijf je in voor een van deze clubkampioenschappen waarna wij de deelnemers verder zullen informeren.

Graag zien wij de inschrijvingen op onze website en we denken dat wij dan weer twee mooie kampioenschappen tegemoet gaan!

Vriendelijke groet van de Weco.