Handicartwedstrijd 1 juli gespeeld

Na het Corona jaar 2020 en twee keer een uitgestelde handicartwedstrijd is het toch gelukt om deze traditionele wedstrijd te  spelen. Op donderdag 1 juli jl. hebben ruim 50 deelnemers meegedaan aan de wedstrijd. Geen regen, geen storm maar gematigd zomerweer. Het was een prima dag om te spelen.

Bij de inschrijftafel konden de deelnemers nog loten kopen voor een mooie verloting na afloop van de wedstrijd.

De wedstrijd verliep zoals het hoort zonder problemen en een uitzonderlijke fijne sfeer.

De uitslag was als volgt:

1          Dick Trouw                 40 stb

2          Frans Wessel             38 stb

3          Kees Smeels              38 stb

Op dit moment is het nog niet zeker of de winnaar naar de landelijke golfdag gaat vanwege de Corona maatregelen.

De Neary bij de dames is gewonnen door Jacqueline ‘t Hoen, bij de heren was dat Marcel van Assem.

De Longest bij de dames was voor Sefi Vesters.
De longest heren werd, nadat de computer maaier de afstand koker in de verkeerde richting meenam, daardoor door Nico Ammerlaan met gemak gewonnen.

De totale opbrengst van deze mooie dag inclusief de verloting is ruim 750 euro, het bestuur zal nog eens 250 euro doneren wat een totale opbrengst van 1000 euro oplevert.

Een geweldig bedrag voor de Stichting Handicart.

Drie prijzen van de loterij zijn nog niet afgehaald. Te weten lot nr. 706 RPS 9 holes greenfee.

Lot nr. 305 ook een 9 holes greenfee van RPS en een Wilson Cap op nr. 708.

Winnaars kunnen contact opnemen met Piet van Bokkum.

Tot slot nog een dank aan Jozé van Rooijen, Thea Rook, Berry Janse en Piet van Bokkum, voor het verzamelen van de prijzen en het organiseren van deze mooie golfdag.