Het bestuur van Golfclub Hitland zoekt versterking

Beste leden en oud-leden van Golfclub Hitland, het bestuur van Golfclub Hitland zoekt versterking... !

Het huidige bestuur bestaat uit vier mensen. Wij zijn op zoek naar een nieuw bestuurslid om het bestuur weer voltallig te maken. Als bestuurslid mag je eraan bijdragen dat al onze leden in een prettige en veilige omgeving golf kunnen spelen en hun talenten kunnen ontplooien.

Geen specifieke kennis nodig, we zoeken enthousiasme!
De onderlinge verdeling van de rollen en taken binnen het bestuur zijn bespreekbaar. Het is dus niet noodzakelijk dat je veel van de golfsport afweet, of over veel financiële kennis beschikt.
Het belangrijkste is dat je een serieuze bijdrage wilt leveren aan het nóg beter maken van onze vereniging.

De tijdsinvestering is 4-8 uur per maand.
Het bestuur vergadert eens per maand in de avonduren. De golfclub kan rekenen op een grote groep gedreven vrijwilligers in diverse commissies of werkgroepen die allerlei activiteiten organiseren. Hierdoor kan het bestuur zich richten op bestuurstaken en is de benodigde tijdsinvestering beperkt.

Is je interesse gewekt op basis van bovenstaande omschrijving? Of ken je iemand die hier interesse in heeft? Dat kunnen wij ons goed voorstellen. We hebben een leuke bestuursploeg en de werksfeer is prettig en collegiaal. Ieder kiest zijn eigen werkwijze en intensiteit. Heb je even wat minder tijd vanwege andere werkzaamheden? Dat is geen enkel probleem, daarvoor vormen we nou juist een team!

Lijkt je dit interessant of wil je een persoon voordragen? Mail dan naar secretariaat@golfclubhitland.nl

Wim van Winden, Voorzitter Golfclub Hitland