Vooraankondiging Lustrum wedstrijden Herencommissie

Ballenlawine Lustrumwedstrijd vrijdag 7 juli 2023 14.30 uur

Vrijdag 7 Juli spelen we de 18 holes Ballenlawine Lustrum wedstrijd.

In deze wedstrijd hebben we 4 specials ingebouwd. Op 4 van de 5 par 3 holes zijn neary lustrumprijzen voor wie het dichts bij de vlag komt met zijn afslag.
Van de wedstrijdleiding ontvangt elke speler een doosje golfballen. Om de lustrumwedstrijd feestelijk af te sluiten, krijgt elke speler enkele consumptiebonnen en wordt hij getrakteerd op een bittergarnituur tijdens de prijsuitreiking.
Schrijf je dus zo snel mogelijk in op deze vrijdagmiddag wedstrijd. Er kunnen 30 spelers inschrijven.

Zomeravond Lustrumwedstrijd op vrijdag 14 juli 2023 18.00 uur.

Vrijdag 14 Juli spelen we de 9 holes Zomeravond Lustrum wedstrijd.

Voor aanvang van deze wedstrijd, die begint om 18.00 uur en start op hole 10, krijgt iedere speler een vlaggetje mee, met daarop vermeld zijn of haar Playing Handicap.
Het doel van dit extra wedstrijdelement is, om de vlag na hole 18 op het terras binnen te brengen met zoveel mogelijk punten (baanpar+playing handicap min het aantal (straf)slagen en putts)
Voor de drie beste speelsters/spelers liggen er prijzen klaar. Van de wedstrijdleiding ontvangt hij/zij een doosje golfballen. Om de lustrumwedstrijd feestelijk af te sluiten, krijgt elke speelster/speler enkele consumptiebonnen en wordt hij/zij getrakteerd op een bittergarnituur tijdens de prijsuitreiking.
Reden genoeg om je zo snel mogelijk in te schrijven Er kunnen 27 speelsters/spelers inschrijven op deze leuke zomeravondwedstrijd.

Groet van de Herencommisssie.