1e Kwartaal wedstrijdkalender 2021 definitief

Voor het tweede jaar zijn Danny Fennema en Ries Rook aan de slag gegaan met de wedstrijdkalender 2021. Een kalender die je niet op een achternamiddag in elkaar draait.
Veel overleg met de baanmanager van golfbaan Hitland: praten over de uitgangspunten vanuit de baanagenda, waaronder groot onderhoud, sponsordagen, etc.
En dan bepalen wanneer de wedstrijden van de golfclub worden gepland.
Vanaf de maand september wordt er al gekeken wat gewenst en mogelijk is, in relatie tot het aantal leden van de club per 1 januari van het opvolgend jaar.
Ook de verdeling van uren naar primetime en niet-primetime en de verdeling over de week en het weekend en de kalendermaanden zijn belangrijk.
Sinds twee jaar worden ook de commissies erbij betrokken zodat er duidelijkheid ontstaat voor iedere commissie over wat haalbaar is en wat niet.

Inmiddels kunnen wij melden dat het 1e kwartaal 2021 van de wedstrijdkalender is vastgesteld. Het vervolg, vanaf april tot december 2021, hopen wij begin januari, of indien mogelijk eerder, te kunnen presenteren.

Op te merken valt dat de samenwerking tussen golfbaan en golfclub met begrip en vertrouwen en op een zeer relaxte wijze plaatsvindt.

Het 1e kwartaal van de wedstrijdkalender 2021 is ingevoerd in Proware: er kan worden ingeschreven (2 maanden vooraf)..

Groet van Ries en Danny