Nieuws

De kleurrijkste wedstrijd van 2026: Doe mee met de Regenboog!

21/06/2026
Lees verder

AANKONDIGING FAMILY & FRIENDS Open toernooi zaterdag 4 juli

20/06/2026
Lees verder

Strokeplay kampioenschap 2026: verslag en eindklassementen

15/06/2026
Lees verder

Aankondiging: Greensome: 26 juli 2026

15/06/2026
Lees verder

Foto van de maand juni, 2026

15/06/2026
Lees verder

Foursome Clubkampioenschap 2022: hoe werkt dat?

08/08/2022

In de Golfclub hebben we 4 kampioenschappen: de Strokeplay kampioenschappen en de Fourball Betterbal zijn inmiddels gespeeld en de speelrondes van de Matchplay kampioenschappen zijn in volle gang... 

Blijft over: het Foursome kampioenschap: hoe werkt dat?  

Foursome wordt gespeeld door een team bestaande uit twee personen, die om de beurt afslaan.  Er wordt dus met één bal gespeeld: de een slaat af op de even holes, de ander op de oneven holes. Verder wordt er in de baan en op de green om en om geslagen. We spelen 
In de NGF zondag competitie is dit een gangbare spelvorm en wij spelen dat binnen de Golfclub ieder jaar ook een keer! De max toegepaste Playing hcp is 36, maar je kan meedoen met een max. WHS handicap van 54. We spelen netto strokeplay.

Deze teamwedstrijd op zaterdag 20 augustus is dus echt niet alleen voor de lage handicappers, maar leuk voor iedereen! Inmiddels is de startlijst gepubliceerd.

Probeer dus samen een mooi resultaat neer te zetten!  Heel veel plezier gewenst!

Groet uit de WECO.

Nieuwsbrief

Schrijf je in met je naam en e-mailadres.