Zomeravondserie Hitland 2021

Vorig jaar is er gestart met een reeks Zomeravond-wedstrijden die door Corona slechts twee keer konden plaatsvinden.

Deze 9 holes wedstrijden, met speltype Strokeplay, is er één voor alle leden, jong of oud.

Ook leden die uit hun werk nog graag een wedstrijdje willen spelen zijn welkom.

De 1e starttijd is altijd om 17.00 uur.

De vaste speeldag is de woensdag, waarbij ook een aantal open wedstrijden zijn ingepland.

De 1e Zomeravond serie staat in de agenda op woensdag 12 mei, die gelijk als open wedstrijd wordt georganiseerd.

Onderstaand de overige dagen wanneer deze reeks wordt gespeeld.

• Woensdag 26 mei
  • Woensdag 23 juni
  • Woensdag 07 juli (open)
  • Woensdag 28 juli (open)
  • Woensdag 04 augustus
  • Woensdag 11 augustus
  • Woensdag 15 september slotwedstrijd

De bedoeling is dat er direct na de wedstrijd gebruik kan worden gemaakt van een dagschotel bij Hit Eten en drinken. Momenteel is het nog niet bekend of na de 1e wedstrijd op 12 mei al gebruik kan worden gemaakt van het terras/ restaurant.

Zodra er meer bekend wordt hierover zullen de deelnemers hierover worden geïnformeerd.

De organisatie is in handen van de Herencommissie.