Funwedstrijd met jeugd .... was Leuk!

Ondanks een hele slechte weersvoorspelling liet de wedstrijdleiding het doorgaan .... en hoe leuk was het om te starten in droog weer, zonder wind en met heel enthousiaste jonge lui.

Ik speelde in een flight met Alain, Mathieu en Max en het was opvallend te zien wat een vooruitgang de jongens hebben geboekt sinds vorig jaar.

Max had schitterende, stabiele verre en rechte slagen, vooral de afslagen waren echt super!
Ook Alain liet goede slagen zien, inclusief toverballen over het water en zijn spel was een stuk rustiger. Op hole 3 belandde mijn bal links in de rotzooi, maar dankzij een goede afslag en prima put van Alain konden wij zeer tevreden verder.
En toen .... begon het te druppelen. Maar ja, dat kon de pret niet drukken.
Regenjas en paraplu’s tevoorschijn gehaald en gewoon gezellig verder.
Bij hole 9  aangekomen, waren de druppels inmiddels een soort regendouche geworden en besloot de wedstrijdleiding te stoppen.

In het clubhuis zijn wij gezellig met zijn allen om de grote tafel gaan zitten en onder genot van een drankje nog even lekker gekletst.
Ik begreep dat Ivo en Floris, dankzij hun goede spel, ook de heren Cassie en Erwin tot grote prestaties hebben gebracht.
Pech voor Alex, Marcel, Peter en Wim .... want zij moesten het zonder de jeugd zien te redden. Team Alex en Marcel wist nog een mooie derde plaats te bemachtigen met 19 punten.

Cassie heeft nog een leuk woordje gesproken en na de prijsuitreiking gingen Ivo en Floris toepasselijk met een paar mooie golf-handdoeken naar huis.
Bedankt voor het regelen Cassie en Mathieu, was echt FUN !!
PS: Enne .... Alain, voortaan tas goed dichtritsen, zodat onze dikke, brutale zwarte kraai er niet meer met je crackers vandoor kan gaan.

Groetjes van Jane.