TexasKansas Scramble 4-bal op 17/9! (op finale dag Matchplay kampioenschap)

Al uitgeschakeld in het Matchplaykampioenschap?  Of gewoon weer zin in een leuke Teamwedstrijd?

Op de Finaledag van het Matchplay kampioenschap spelen we vooruitlopend aan de middagrondes de zg. "Supporterswedstrijd": een leuke teamwedstrijd voor de afvallers en andere liefhebbers, die na hun wedstrijd de MP finalisten kunnen "binnenhalen" en eren na hun finalepartijen..
Daar maken we dit jaar een "TexasKansas" Scramble 4-bal wedstrijd van, met als bijzonderheden: allen vanaf Rood, teamhandicap 50% van "average",
per persoon moeten minimaal 4 afslagen worden gekozen/geturfd, maar bovendien geldt dat degene van wie de afslag gekozen wordt, óók die hole als enige op de green moet putten. Zolang de gekozen bal nog buiten de green ligt, mag dus iedereen die bal nog spelen (ook met de putter).
Je kan dus weer met je eigen maatjes een team van 4 vormen, of individueel inschrijven, opdat de WECO je in een leuk team indeelt.

Dus eerst zelf spelen, dan applaudisseren voor de nummers 1 t/m 4 per MP-klassement.

Doe mee, want we hebben natuurlijk graag zoveel mogelijk mensen op het terras!

Groet van de WECO.