Algemeen

De Seniorencommissie organiseert per jaar ongeveer 35 wedstrijden voor seniorleden. Er wordt in twee categoriën gespeeld: handicap 0 - 23,5 en 23,6 - 54,0.

Zomer:

In de zomer spelen we twee wedstrijdseries: de zomer  eclectic en het zomerkampioenschap. Verder spelen we de Groene Hartwedstrijd waarbij iedereen in de bloemenprijzen valt. Deze wedstrijd staat borg voor sfeer, gezelligheid en een prachtig prijzenfestival. Er is ook een Handicart wedstrijd waarbij we de handicart commissie sponseren. Zeker voor senioren belangrijk om voor degenen die minder goed ter been zijn zo lang mogelijk te kunnen blijven golfen. En last but not least hebben we in september een uitgaansdag waarbij we op een andere golfbaan gaan spelen, afgesloten met een heerlijk en gezellig diner.

Winter:

In de winter spelen we het winterkampioenschap, een serie van ca 8 wedstrijden met de finale in februari. Dus echt in de winter. Er is ook in december de Sinterklaas wedstrijd die wordt afgesloten met een bezoek van Sint en Piet. Heel erg gezellig waarbij Sint voor sommige leden een verrassing in petto heeft en Piet rijkelijk met pepernoten strooit.

Aan het eind van het jaar is er de eindejaarswedstrijd met een sfeervol en heerlijk eindejaars diner in Hit.

Overig:

Het hele jaar door zijn er nog een aantal bijzondere wedstrijden: fun wedstrijden, 9-holes wedstrijden, soms in de middag en twee zogenaamde open wedstrijden waarbij maximaal 6 kaarthouders mogen deelnemen die (nog) geen lid zijn van de club.

Order of Merit:

De qualifying wedstrijden tellen allemaal mee voor Senioren Order of Merit. Tijdens het eindejaarsdiner worden de winnaars bekendgemaakt.

Jan Willem Woudenberg (voorzitter), Berry Janse (penningmeester), Elly Klijnoot (secretaris), Piet van Bokkum, Henk van den Bout, Wim van Winden.

Terug naar het commissies overzicht