Laatste WECO wedstrijd 2022

Laatste WECO-teamwedstrijd in 2022 sfeervol verlopen..

Op zondag 11 december jl. heeft de laatste wedstrijd van de WECO van 2022 plaatsgevonden.

Op zaterdagmiddag waren er nog veel afzeggingen, omdat het ernaar uitzag dat de Handicarts en trolleys niet op de baan werden toegelaten door de winterse omstandigheden.

Op zondag bleek dat alsnog de trolleys de baan in mochten en gingen 9 flights om 11.30 uur van start. Het was wel koud maar, zeker gezien de vooruitzichten, goed te doen. Verrassend was wel dat de baan er fantastisch bij lag na veel regen in de afgelopen weken.

Het werd al schemerig toen de laatste fligths binnenkwamen. Na afloop bleven vrijwel alle spelers geduldig wachten op de einduitslag die op een ontspannen wijze door Gert Jan van Rooijen werd gepresenteerd.

De voorzitter van de WECO Stefan Westerling bedankte een tweetal leden van de commissie, Marianne van Dongen en Mary Ann Hatt die hun taken binnen de commissie beëindigen. Intern wordt er nog officieel afscheid genomen van deze dames.
In hun plaats zijn inmiddels Wim Rietveld en Sandra van der Poel in de WECO toegetreden. Een dankbaar afscheid en een goed vervolg van en voor de WECO.

De wedstrijd werd gewonnen door het team van Henny Butter, Arie van Wiggen en Ries Rook met een netto score van 57.
Puik gedaan, heren!!

Tweede werd het team van Gert Jan van Rooijen, Jan van Wijk en Marien de Wit met netto 58.

Gedeeld derde werden Marijke Rijke, Tio Farly en Theo Berkhout en het team van Sam Karreman, Dirk Hermus en Jan de Wever beide met een score van 59.

De eerste twee teams ontvingen een mooi drankenpakket..

De WECO ziet jullie in het nieuwe jaar 2023 weer graag aan de start van de wedstrijden.