Family & Friends toernooi 2022: verslag

Op zaterdag 9 juli organiseerden Golfbaan Hitland & Golfclub Hitland wederom het Family & Friends toernooi.

Met clubleden, rondenkaarthouders, gastspelers, familie en vrienden werd  het een topdag. Met maar liefst 23 flights  werd de Texas scramble 4-bal als shotgun om exact 09:00 uur “weggeschoten”: met z’n allen de baan in en spelen voor gezelligheid en het goede doel. Met prachtig golfweer: lekker warm en een heerlijk briesje: beter krijg je het niet!

Golfen voor het goede doel:

We golfden dus met familie en/of vrienden en het goede doel: de lokale Voedselbank. Voor de wedstrijd was dan ook extra inschrijfgeld gerekend. Bij de opbrengst hebben zowel Golfbaan Hitland als Golfclub Hitland € 250,- toegevoegd, waarmee een mooie totaalopbrengst is opgehaald van € 1.479,-. Prachtig!

Uitslagen en foto's: Voor het toernooi zijn geen prijzen uitgereikt, maar alleen de “eer”, met groot applaus van het volle terras. Dit zodat er een zo groot mogelijke opbrengst ten goede komt aan de lokale voedselbank!

We zetten graag het winnende team in het zonnetje:

1e plaats: Erwin Bravenboer, Bob de Wijs, Michel de Wijs, Geoffrey van den Berg, met Team handicap 3, bruto score 62 en netto score 59!

Eervolle vermeldingen, ook met netto scores van 59, maar “mindere” scores op holes 10-18 waren voor de 4 teams van resp. de captains Martine de Bes, Joop Daniels, Monique van Olphen en Anita de wilde: chapeau!

De speciale verrichtingen werden gescoord door Janna de Ruijter (Dames Longest en Mixed Neary) en Bob de Wijs (Heren longest).

Voor meer foto's kijk op onze Facebookpagina: klik HIER. Of bekijk de Fotogalerij onder Commissies/Wedstrijd Weekend/Foto-album.

Tot de volgende editie!