Goede Doelenwedstrijd op 22 september 2019

Inschrijven voor de Goede Doelenwedstrijd op 22 september bekent niet alleen een bijdrage aan het Goede Doel maar ook deelname aan een leuke wedstrijd.

Wij spelen een driebal Texas scramble wedstrijd. Dit betekent dat je met 3 personen kunt inschrijven als team. Noteer bij de inschrijving wel met wie je wenst te spelen.

Dit jaar hebben wij een nieuwe sponsor, namelijk ADTS. Deze sponsor levert een mooi sponsorbedrag en daarnaast vullen ook ons bestuur en de voormalige Club van 100 dit bedrag nog verder aan. ADTS zal ook met 2 teams deelnemen aan deze wedstrijd.

ADTS stelt daarnaast een zeer ludieke prijs ter beschikking aan het winnende team. Een prijs waar het winnende team samen plezier aan zal beleven. Deze prijs is nog nooit eerder uitgereikt bij onze wedstrijden en heeft totaal niets met golfen te maken. Meer kunnen wij daar nog niet over zeggen. Soms moeten er verrassingen zijn! ADTS probeert naast de financiële injectie en de mooie prijs ook nog een prominente Rotterdammer uit te nodigen.

Het Goede Doel is evenals vorig jaar De Giovanni van Bronckhorst Foundation. ADTS draagt in bijzonder dit goede doel een warm hart toe.

Bij S.V. GIO werken kinderen uit groep 7 en 8 met een leerachterstand via een onderwijs- en sportprogramma aan hun zelfvertrouwen en toekomst. Er is sportenderwijs aandacht voor begrijpend lezen, spelling en rekenen maar ook voor zelfvertrouwen en ouderbetrokkenheid. Het doel is om deze kinderen een goede start in het voortgezet onderwijs te geven en hen te leren dat ze hun eigen koers kunnen bepalen. Kinderen worden zo kapitein op hun eigen schip!

De deelname aan deze wedstrijd is € 10,-- per persoon. Dus schrijf in met nog twee andere golfers en dan maken wij er een bijzondere dag van.

Wedstrijdleiding Weco