NGF FAMILIEWEDSTRIJD 2019 Verslag

NGF Familie toernooi

Zaterdag 13 juli heeft het NGF-familietoernooi plaatsgevonden. De opbrengst van deze wedstrijd komt traditiegetrouw ten goede aan  Jeugdfonds Sport beheer. Alle verenigingen in Nederland kunnen hieraan mee doen, prijzen worden gefaciliteerd door de NGF en de beste winnaars spelen uiteindelijk nog een landelijk toernooi tegen elkaar. De spelvorm is greensome en de enige voorwaarde om mee te spelen is dat de teamgenoten een familierelatie hebben. In totaal hadden we deze keer 40 deelnemers en de opbrengst is 485 euro voor het goede doel. Hopelijk doen er volgend jaar weer wat meer spelers mee voor een nog betere opbrengst. De greenfees voor de gasten zijn gesponsord door het bestuur, waarvoor dank.

De dag begon nat maar gelukkig kwam aan het eind van de ochtend het zonnetje door en waren de omstandigheden prima om te spelen.  Dat resulteerde in de volgende uitslagen.

Longest heren: Remon de Wever

Longest dames: Jacqueline Poot

Nearest to the pin: Bas Arts

1e prijs netto:   Janneke Kodde en Steven Plokker

2e prijs netto:    Jannie Zeeman en Lutgarde Bakker

1e prijs bruto:    Maarten ter Laak en Bas v Rijbroek

2e prijs bruto:    Jaap Schouten en Jacqueline Poot

Wij wensen de 1e prijswinnaars heel veel succes als ze straks mee mogen doen bij de landelijke finale.

De Weco

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Beste Clubleden

Op zaterdag 13 juli spelen we onze jaarlijkse NGF Familiewedstrijd.

Voor iedereen is dit DE gelegenheid om eens te spelen met een kind, kleinkind, opa/oma, broer/zus, vader/moeder, echtgenoot/echtgenote of aangetrouwde oudtante.

De spelvorm is Greensome, dus een relaxte manier om met elkaar te spelen. Geef bij de inschrijving aan met wie je wilt spelen en wat zijn/haar handicap is. Als je met een niet-lid wilt spelen is er bij de inschrijving een vakje “gast” waar je de medespeler kunt aanmelden. Voor iedereen is het inschrijfgeld € 10,--, ook voor niet-leden.

Als je geen familielid kunt vinden om mee te spelen maar wel graag aan de wedstrijd wil meedoen kun je buiten mededinging altijd meespelen. Wij koppelen je dan aan een andere speler.

Tot ziens op de 13e juli.

Weco

Ga terug