Aanpassing Winter Eclectic WECO

Hallo spelers van de Eclectic! We zijn weer begonnen met deze altijd populaire serie..

Als gevolg van de IT vernieuwing die eind 2023 gepland staat, kunnen we de meerronde wedstrijden van 2023 niet laten doorlopen naar 2024. Daardoor worden de Zaterdag en Zondag Eclectics van 2023 bijeen gevoegd tot één Najaar Eclectic, met totaal dus 5 wedstrijden en een afsluiting in december.

In het nieuwe jaar wordt gestart met 1 of 2 nieuwe Eclectics. De keuze voor een splitsing tussen Zaterdag en Zondag Eclectics moet nog gemaakt worden in de opzet van de  wedstrijdkalender 2024 van de Weco, afhankelijk van het aantal daarvoor te plannen wedstrijden en de voorkeuren van onze spelers. Mail eventueel jouw voorkeur naar de Weco..

Dus van:

Naar:

Na de Eclectic van 1-10 wordt e.e.a. aangepast in Proware.
En als inmiddels bekend: we spelen alle wedstrijden met een max. score "dubbel-par+1" per hole, geen netto/bruto dagprijzen, wel bijzondere verrichtingen en de prijsuitreiking dus na de laatste wedstrijd in 2023!

We hopen dat de Najaar Eclectic weer veel plezier en mooie scores oplevert met dit jaar dus al prijzen.

Groet van de WECO.

Ze komen weer: