Dames Wildwedstrijd 1/11/22: verslag

Op dinsdag 1 november stond weer een mooie traditie op de rol van de Damescommissie: de wildwedstrijd met aansluitend de wildmaaltijd. Met 23 deelnemers en ook nog een aantal dames die na de 9-holes aanschoven aan de 2 lange tafels.

Op een dag die droog verliep, met wel wat wind, maar niet koud, kon iedereen relaxed wennen aan het herfstgevoel op de baan: hier en daar wat afgewaaide takken en de nodige losse bladeren… Winterregels hielpen de dames aan schoongemaakte, geplaatste, dus wat beter speelbare ballen en geen straf als ze tussen bladeren verdwenen.

Het werd een oergezellig samenzijn van een hechte groep dames, perfect georganiseerd door de commissie en HIT. Als je dan ook nog ex aequo mag winnen met je flightgenoot Agnes (17 Stb) en samen de hazerugfilet en de hertenbiefstuk mag verdelen, kan je dag natuurlijk niet meer stuk!

Bedankt dames!
Groet van Jannie Zeeman.