Herencommissie 2023: Ballenlawine en Zomeravondcompetitie

Een nieuw seizoen, nieuwe kansen!

Het zal niemand ontgaan, dat het opeens een stuk langer licht lijkt…. We willen er op uit en er moet ook weer geoefend worden. Kortom, seizoen 2023 gaat van start. En dit keer zonder mondkapjes!

Ook bij de Herencommissie zijn de clubs geslepen en worden de taken verdeeld.
Naast de Ballenlawine -de gezellige vrijdagmiddagcompetitie van de mannen over 12 wedstrijden- is er ook nagedacht hoe de Zomeravondwedstrijden voor iedereen zo aantrekkelijk mogelijk te maken.

Deze laagdrempelige reeks van compacte 9-holes wedstrijden start dit jaar op woensdagavond 19 april om 18.00 uur. Na drie rondjes in het voorjaar gaan we op de vrijdagavonden nog zeven keer spelen. Op 25 augustus tellen we tijdens een gezellige borrel de stablefordpunten op, gevolgd door een bescheiden prijsuitreiking.
Wij willen in het bijzonder dames en heren met een hogere handicap aanmoedigen om op informele wijze de drempel naar het spelen van wedstrijden te nemen. Spannend, maar ook een goede manier om mensen te leren kennen en de finesses van het golfspel te doorgronden. En om wat op te steken van meer ervaren golfspelers. Door middel van een viertal open wedstrijden wil de vereniging ook spelers van buiten kennis laten maken met golfclub Hitland.

De inschrijving voor de 1e ballenlawine is per 14 februari geopend, de aanmelding voor de zomeravondwedstrijd komt binnen enkele dagen online. Wees er op tijd bij, want we hebben voor de Ballenlawine en de Zomeravondcompetitie maar een beperkt aantal flights !

Groet van Hans de Moor.