Algemeen

De Weco (Weekend Commissie) van Golfclub Hitland organiseert de ‘grote’ clubwedstrijden en de clubkampioenschappen. Maar ook organiseren we Monthly medals, Winter Eclectics en diverse teamwedstrijden: voor elk wat wils, dus...

Onze wedstrijden vinden plaats in het weekend zodat alle leden  kunnen deelnemen: jong en oud(er), hoge en lage handicappers.
Het zwaartepunt van de wedstrijden van de Weco ligt in de maanden maart t/m september. Gedurende deze maanden wordt er bijna elk weekend een wedstrijd georganiseerd.
Hoogtepunten in deze periode zijn de clubkampioenschappen: de Matchplay- en Strokeplay kampioenschappen, het Fourball Betterbal en het Foursome-kampioenschap. Ook in de andere maanden vinden er gemiddeld 2 à 3 weekendwedstrijden plaats.

De belangstelling voor deelname aan de weekendwedstrijden is groot.
Om deelname van alle leden, dames, heren, senioren en junioren, te bevorderen, worden veel netto wedstrijden georganiseerd waarbij zowel hoge als lage handicappers serieuze ‘strijd’ kunnen leveren en wedstrijdplezier beleven.
De Weco reserveert bij enkele wedstrijden een aantal  open plaatsen voor relaties van  Golfbaan Hitland: klik HIER voor meer informatie.

En we hebben een leuk team!

Doe dus mee met de weekendwedstrijden, je bent welkom!

Terug naar het commissies overzicht