Every hole a Neary met statistiek!

Een kleine wedstrijd, maar wel met senioren en jeugd.
De senioren vinden het leuk om de jeugd te zien en hen wat te coachen en de jeugd vindt het leuk om te laten zien wat ze kunnen en wat te leren van enkele aanwezige kanjers..
Maar hoe pakt dat dan uit?

Elke speler moest vooraf een schatting maken hoe dichtbij hij/zij gemiddeld bij de vlag dacht uit te komen..
Toen hebben we van iedereen, op elke hole, de eigen neary op laten meten.

Hilarisch was dat enkele lagere handicappers een paar keer "per ongeluk", op de green landen en dus een paar hoge rest-lengtes moesten incasseren: zij wonnen dus niet!

John deed het slimmer, overtrefde zijn eigen verwachting en troefde iedereen af met een gemiddelde van 1,84 meter. Top!

Malena was de beste jeugdspeler, met een gemiddelde onder de 6 meter, bij een perfecte inschatting van het eigen gemiddelde EN een prachtige chip-in!  Super!
Ook Koen en Floris deden een goede inschatting. Knappe koppen, dus!

Volgend jaar allemaal weer meedoen, met wat meer vrienden en vriendinnen, die ook willen scoren!

Groet van de WECO.