Foursome Kampioenschap verregend, herplanning wedstrijden

Beste golfvrienden,

nadat de Foursome kampioenschappen volledig verregende hebben we de volgende aanpassingen kunnen doen:

1. De Foursome Kampioenschappen worden herpland naar zondag 3 oktober (dus niet in hetzelfde weekend als de Pro Challenge)

2. De (eerste) Winter Eclectic wedstrijd van  zondag 10 october is komen te vervallen

3. De Finale Montly Medal op zondag 26/9 wordt gecombineerd met Winter Eclectic 1: de uitslagen van deze dag gaan meetellen in het Klassement Winter Eclectics 2021-2022.

Mooie redenen om zowel op 26 september als op 3 october  mee te doen!

En daarnaast had je natuurlijk ook al 9 october genoteerd voor de Pro Challenge...

Zo gaan de wedstrijden mooi hand-in-hand verder:

Groet van de WECO.

Naschrift:

In de herplanning van het Foursome kampioenschap zit voor een aantal spelers een moeilijkheid: de nieuwe datum 3 october valt samen met de Finaledag van het Capels Senior open.

Spelers van het Capels Senior open geven we de mogelijkheid toch in te schrijven, maar afhankelijk van (het overleven van) de Cut van het Capels Senior open op zaterdag 2 oktober “last-minute” uit te schrijven voor onze wedstrijd indien nodig.  Als je daarvan gebruik wilt maken met jouw Foursome team, schrijf dan beiden toch in met in de Opmerking de naam van je teamgenoot EN de opmerking “afh. Capels Open”.

Zo krijgen wij een beeld van de teams waarvoor dat geldt, die we met elkaar en achterin de wedstrijd indelen.
Op zaterdag 2 oktober doen we op die flights in onderlinge afstemming de “last minute” aanpassingen (noodzakelijke uitschrijvingen uit onze Foursome).