OPEN Family & Friends Toernooi op 10 juli 2021

Open Family & Friends Toernooi op 10 juli a.s.

Op zaterdag 10 juli wordt traditiegetrouw het Familietoernooi gespeeld op Golfbaan Hitland. Maar de opzet is anders, want het is een Open Texas Scramble wedstrijd (netto strokeplay) die we organiseren samen met de Golfbaan

Wat houdt het Familietoernooi precies in?

Goede doel wedstrijd:

De opbrengst van deze wedstrijd is voor een goed doel.  Net als het voorgaande jaar is het goede doel de locale Voedselbank. Wij vinden het de moeite waard om hen wederom te steunen en bestuur en golfbaan doneren ook..!

Voor wie is dit Familietoernooi?

- Voor leden-teams van onze golfclub met hun familie en/of naaste vrienden. De familieleden van onze leden die geen lid zijn spelen als gast mee van de golfclub: het bestuur betaalt hun greenfee.

- Voor niet-leden-teams, zijnde relaties of gasten van de golfbaan: ook hier hopen we veel familieteams te ontmoeten.

Maar vooral: voor jong en oud, vaardig en minder vaardig.

Wie vallen onder de definitie van familie van leden?

- (Groot)ouders met hun (klein)kinderen.
- (Jeugd)leden met een oom of tante, neef of nichtje, broer/zwager of zus/schoonzus.
- Ook partners van leden zijn familie.

Wedstrijdinformatie (zie voor details de website van de golfbaan):

- Je schrijft in met teams van 4 personen, dat kan vanaf donderdag 10 juni, 10:00 uur
- Start op hole 1 en 10 (18 holes)
- Starten tussen 08:30-10:30 uur
- Texas Scramble (netto) strokeplay
     - Bij WHS-handicap tussen de 36-54 speel je obv. WHS-handicap 36
     - 3/4e handicap verrekening

Inschrijfgeld:

Het inschrijfgeld voor leden en hun gasten bedraagt 12,50 euro per persoon (Inschrijfgeld is inclusief de donatie voor het goede doel en een broodje kroket bij Hit eten & drinken na afloop).

Alle inschrijvingen dienen te worden gedaan via de website van de GOLFBAAN.
Alle tarieven en nadere details worden daar gepubliceerd.

Schrijf je snel in want we verwachten veel belangstelling..

Laten we er met z’n allen weer een mooie familiedag van maken!

Vriendelijke groet van de WeCo.