Speler en speelster van het jaar 2021 gehuldigd

De speler en speelster van het jaar 2021.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 5 april is bekend gemaakt wie zich de speler en speelster van het jaar 2021 mogen noemen en natuurlijk ook wie de “runners-up” geworden zijn.

Bij de dames  was Selma van der Berg de runner-up  met een verbetering van haar handicap van 6,1 %.
Jannie Zeeman is afgetekend de speelster van het jaar geworden met een verbetering van 22,6 %.

Bij de heren was Ari van Wiggen de  runner-up  met een verbetering van zijn handicap van 19,2 % en viel Stefan Westerling de eer te beurt zich de speler van het jaar te mogen noemen met een verbetering van maar liefs 27,9 %!

Net als in voorgaande jaren waren er zowel bij de dames als de heren slechts een tiental leden die aan alle criteria voldeden.  Dit jaar was het echter opvallend dat de winnaars duidelijk afstand namen van de rest van het klassement, maar dat het onderlinge verschil bij de overige kanshebbers erg klein was.

Op de foto de winnaars en de “runners-up” maar ook de winnaar van 2020, Patrick Klein Breteler, die zijn prijs nog niet eerder in ontvangst had kunnen nemen.

Namens de Handicap en Regelcommissie, John Siteur