Eindverslag Competitie 2022 Damesteam Hitland..

De laatste dag, we mogen op een prachtig zonnige dag naar de Haar met Marianne, Ingrid, Sefi, Jacqueline, Jane, Jannie. Amira en Mary-Ann waren uitgeroosterd. Bij het voorspelen hadden we al mogen ervaren hoe prachtig deze baan is, na de uitbreiding naar 18 holes. Kleinschalig en romantisch clubhuis, korte Driving range (150 meter) en alles prima verzorgd.

We spelen vandaag tegen de verwachte kampioen Rijswijkse 3, die tot hier al alles wonnen. Elk puntje is winst; hun handicaps zijn beduidend lager dan die van ons, maar wij kunnen wel goed bikkelen... Met hard werken sprokkelen we dus toch nog 6 punten bij elkaar in 2 greensomes (Jannie/Sefi en Marianne/Ingrid) in 1 single (Sefi). We behouden onze 4e plaats in de competitie, maar wel nog iets steviger in de punten ... Top gedaan!
Jannie scoort een Eagle op de 18e/par 4: ook vermeldenswaard!

Na de wedstrijd lekker opfrissen en dan kan het feest beginnen in de serre van het clubhuis, met 30 opeengepakte dames. Uiteraard eerst bloemen en bubbels voor de kampioen! Karaoke was beloofd door de captain van de Haar en de dames van Broekpolder nemen al snel het voortouw. Volle bak in de serre en dat geldt ook voor het zingen! Iedereen doet mee.
Na alle speeches, waarin de captains zonder uitzondering hun blijheid uitspreken over een ontzettende sportieve en super gezellige competitie, hebben wij als team nog een verrassing voor de kampioenen: een heuse lofzang op "The winner takes it all", op eigen tekst en dat wordt met alle dames uit volle borst meegezongen.
Het feest is compleet en de serre haast te klein voor 30 wuivende dames! Pas bij de koffie durven drie kleine reeën de driving range weer over te steken...

Laat thuis natuurlijk, maar met heel veel voldoening na 5 prachtige competitiedagen en met een prachtig team! Volgend jaar weer/meer..

Dus dames, BEDANKT namens captain en co-captain Jannie en Jacqueline.

Marianne ontbreekt op de foto maar was er wel bij!