Status Matchplaykampioenschap/Texas Scramble Supporterswedstrijd

Er zijn weer de nodige wedstrijden gespeeld voor zowel de netto als de bruto klassementen. We werken gestaag toe naar de halve en hele finales op 18 september.

Ben je inmiddels uitgespeeld?  Dan kan je je inschrijven voor de zogenaamde Matchplay supporters wedstrijd! Die wedstrijd wordt óók op 18 september gespeeld, vooruitlopend op de middagwedstrijden van de Matchplay-finalisten en is speciaal bedoeld om de afvallers een leuke gelegenheid te geven om de finalisten te eren.

Nieuws: de supporterswedstrijd wordt een gezellige Texas Scramble driebal, dus schrijf met een team in OF individueel (dan maken wij er een leuk team van!

Zodra je afvalt kan je daarop dus direct inschrijven!  Eerst zelf spelen, dan applaudisseren voor de nummers 1 t/m 4 per klassement. Maar andere leden kunnen natuurlijk ook meedoen, want we hebben natuurlijk graag zoveel mogelijk mensen op het terras!  De inschrijving staat open...

En: ben je benieuwd hoe het inmiddels staat? Of wil je weten tegen wie je hierna moet gaan spelen? Kijk dan op de Home pagina van onze website onder MATCHPLAY KAMPIOENSCHAP 2022. Via de daar opgenomen "links" krijg je direct de nieuwste schema's te zien..