Verslag Clubthanking 2022

De weersvoorspellingen waren al niet florissant te noemen en op de dag van de Clubthanking regende het van begin tot eind van de wedstrijd.

Ruim dertig leden waren aanwezig bij deze jaarlijkse dag waarop een dank wordt uitgesproken aan alle medewerkers binnen de Golfclub.

Bestuursleden, commissieleden en ook de marshals en caddiemasters waren uitgenodigd.

Wim van Winden, voorzitter van de club, bedankte iedereen voor de inzet en vertelde dat wij als club toch wel een vijftigtal vrijwilligers hebben waarop altijd een beroep kan worden gedaan. Na ontvangst van de lunchpakketten gingen de deelnemers met regenkleding de baan in.

Na afloop was er nog een gezellig samenzijn met een drankje en een hapje.

Ondanks het slechte weer was het na afloop nog lang gezellig in het restaurant.

Een grote verrassing was er voor Nicoline Kasbergen: zij gaat als caddiemaster met pensioen en werd door Ries namens de Golfclub met een bloemetje en cadeaubon in het zonnetje gezet voor al haar goede diensten.  Het leuke nieuws daarbij is dat Nicoline zich direct ook als lid heeft aangemeld: welkom!!

Groet vanuit het bestuur.