Hitland Damesteam NGF Competitie 2023..

Dames NGF competitie 2023

Nog 1 zondag te gaan, dus hoogste tijd om verslag te doen van de afgelopen wedstrijden.

Om te beginnen, vorige week zondag 23 april zijn de dames te gast geweest bij Hitland. De dag begon een beetje fris, maar goed. Na de start van de laatste single begon het te druppelen, ging het regenen en dat bleef het doen. Kortom de weergoden hielpen niet echt mee, maar al met al was toch een geslaagde dag. Ook al waren wij best blijdat wij als gastvrouw niet de baan in hoefden!

Gisteren 30 april op bezoek bij De Haar. Het is een feestje om daar te mogen golfen en dat alles met een prachtig voorjaarszonnetje. Kortom een heerlijke dag en ook hier weer genoten van geslaagde golfdag.

Maar nu de resultaten. Na vier zondagen staat Hitland met 6 wedstrijdpunten bovenaan!
Op de voet gevolgd door de dames van de Rijswijkse
 (2) en De Haar (3), ieder met 4 punten. Op de eerste dag hebben wij gewonnen van De Haar en De Haar wint op dag 3 van de Rijswijkse.

Komende zondag, de laatste wedstrijd, wordt het spannend. Dan spelen wij tegen de Rijswijkse dames Zij moeten winnen om kampioen te worden; een gelijkspel is voor Hitland voldoende. Maar lekker spelen én winnen is natuurlijk het leukste.Of kampioenschap leidt tot een promotie zal afhangen van de NGF-plannen om de competitie te wijzigen in 18 i.p.v. 27 holes.

Komende zondag 7 mei zijn wij voor de laatste wedstrijd te gast bij de Capelse.
Dus …. mocht je een kijkje willen nemen bij dit spannend treffenkom dan zondag naar de overkant!

Groet van Hitland Dames 1.

Zie voor alle uitslagen op de NGF site NGF Competitie •Golf.nl zoek op naam Hitland, dames 27 holes ofwel poule D230.