Uitgaansdag Senioren 8 september 2022: verslag

Alle deelnemers werden vanaf 10.30 uur welkom geheten door de wedstrijdcommissie op de Rijswijkse Golfclub.
Voor velen een nieuwe uitdaging. De weersvoorspelling was niet best, maar het pakte heel positief uit, een klein beetje regen en verder een prachtige golfdag.

De eerste flight startte om 11.15. De baan was in prima conditie, lange holes, brede fairways, uitdagende waterhindernissen en greens, die niet al te snel waren.

Na de wedstrijd werd er gezellig geborreld met een hapje. Ook is er een leuke groepsfoto gemaakt.

Het diner smaakte voortreffelijk en iedereen kreeg 2 drankjes van de  commissie.

Na nog een kopje koffie of thee de afsluiting van een gezellige dag met een geweldige sfeer!

Tijdens het diner was de prijsuitreiking met mooie bekers en een fles wijn voor de neary, leary en poedelprijzen, dat vond ik een leuk idee.

Bij de dames:                                                                          Bij de heren:

1e  Selma v.d. Berg 40 p                                                          1e Frans Wessel    42 p

2e Marja v. Dijk      38 p                                                           2e Rob Fredriks     40 p

3e Marjan Hermann 37 p                                                          3e Kees Koolhaas   39 p

Neary bij de dames: Sefi                                                          Neary en Leary heren: Frans

Leary dames: niemand

Poedelprijzen:

Yvonne Groen                                                                         Henk Goudberg

Soemi Sukhaj                                                                          Henk vd Bout

Marianne Schriek                                                                     Bert de Ruiter

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!

Bij deze bedank ik de heren wedstrijdleiders voor de geweldige organisatie. Nogmaals gezegd: ik vond het een topdag!

Groet van Elly Klijnoot.