Handicart wedstrijd op 7 juli (Open wedstrijd)

De Handicart wedstrijd van 7 juli staat nog open en heeft nog 19 plaatsen , waaronder 6 open plaatsen.

Zoals elk jaar spelen we de Handicart wedstrijd, waarbij de gehele opbrengst ten goede komt aan Handicart Nederland.
Zij zorgen jaar in jaar uit voor de gehandicapte golfers, die daardoor nog veel plezier kunnen beleven aan hun sport.

De inschrijving van 10 Euro en eventueel 5 euro voor 6 lootjes zorgt elk jaar voor een mooi bedrag dat wordt aangevuld door het bestuur.

Tevens worden er prijzen ter beschikking gesteld door de Golfbaan Hitland, Golf Plaza en de Golfschool t.b.v. de loterij.

Speel je regelmatig op deze mooie golfbaan als rondenkaarthouder of met golfcredits en wil je best eens deelnemen aan een wedstrijd van de club?
Schrijf dan als gast in via de website van de golfbaan (Zie de "Invitational" met link onder "Evenementen"), of vraag het even na bij de Caddiemaster.
Leden melden zich aan via de website van de Golfclub.

Schrijf dus snel in om deze dag tot een succes te maken, dat kan nog t/m 28 juni.

Groet vanuit de Seniorencommissie.