Dames Vlaggenwedstrijd 2022: verslag

Op 26 april, een zonnige dag, wel met frisse wind, gingen 17 dames de baan in, allen voorzien van een vlaggetje met naam, handicap en aantal slagen dat je had om de vlag in de baan te plaatsen, of nog beter: de vlag mee naar het clubhuis te nemen. Wie komt het verst? Er werd niet alleen door de dames maar ook door greenkeepers hard gewerkt in de baan. De grasmaaiers, een sproeier en een tractor die de baan aan het verticuteren was, gaven her en der wat onrust.

Op hole 9 won Alice van London de neary en op hole 11 werd de leary gewonnen door Annie Koolhaas.

Vanaf hole 16 werden de eerste vlaggetjes gespot. Met Janny (van der Linde) en Anneke als flightgenoten had ik een gezellige en relaxte ronde en lukte het mij dit keer met 1 slag restant  hole 18 te verlaten.

Uitslag: Eerste plaats: Sefi Vesters

Gedeelde 2e plaats: Agnes Heijster en Willy van Lingen (vlag dichtbij de hole op hole 18).

Met dank aan de damescommissie voor de goede organisatie.👏👏

🙋”â™€ï¸Sefi

Ga terug