Dames Winterkampioenschap 2021/2022

Dames Winterkampioenschap (oktober 2021 / 1 maart 2022)

Dinsdag 1 maart is de laatste wedstrijd van de dames Winterkampioenschappen gespeeld. Van de geplande 12 wedstrijden zijn er uiteindelijk 10 gespeeld, waarvan de 7 beste resultaten gelden. Per wedstrijd zijn voor de beste 10 speelsters punten te verdelen: de winnaar krijgt 10 punten, de nummer twee 9 punten enz. .Na een spannende finale werd de koploper na 9 wedstrijden voorbijgestreefd door Marjan Hermann.

Overall winnaar: Marjan Hermann met 51 punten, Janneke Kodde werd met 49 punten tweede.

Berichtje van de winnaar

Deze Winterkampioenschappen werden gespeeld op dinsdag bij de dames. Ik speel al jaren bij Hitland, maar pas voor het tweede jaar bij de dames. Elke dinsdag is weer heel gezellig en door de damescommissie altijd zeer goed verzorgd. Het is zonder meer een aanrader voor alle dames om ook op de dinsdag te komen spelen.